"Teledysk – sztuka czy reklama?",czyli o warsztatach Koła Naukowego Filmoznawców UŚ "KINOTOK"

6.12.2012 w Centrum Edukacji odbyły się warsztaty "Teledysk – sztuka czy reklama? Analiza wideoklipu." zorganizowane przez Koło Naukowe Filmoznawców "KINOTOK" działające na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. W spotkaniu prowadzonym przez panią Natalię Kaniak wzięło udział 19 osóbz liceum i technikum. Celem warsztatów było zapoznanie uczniów z strukturą teledysków, metodami ich analizy i interpretacji oraz funkcjami, jakie spełniają we współczesnej kulturze. Całość zajęć miała charakter dość twórczy, ponieważ wszystko odbywało się na drodze wspólnej analizy znanych wideoklipów. Z pewnością takie spojrzenie na teledysk uwrażliwi uczestników warsztatów na przekazy audiowizualne, które w dobie ekspansji mediów często odbierane są bezrefleksyjnie.